perjantai 13. kesäkuuta 2014

Uusi datanomiko?

Nyt se jännitys pääsenkö mihinkään on ohi! Mulla oli ihan mahtava viikko Vantaalla, mutta silti aika tuntui matelevan, kun odotin ja jännitin tuloksia. Oon ekalla varasijalla merkonomilinjalle ja pääsin datanomilinjalle! Ensiksi olin, etten tiiä haluanko ollenkaan datanomiksi, mutta nyt, kun oon kaksi päivää miettinyt niin datanomilinja alkaa kuulostamaan ihan hyvältä vaihtoehdoilta ja sinne haluan! Toki jos vapautuu merkonomiksi tai media-assariks paikka niin sitten meen sinne.

Käytiin myös Diinun kanssa sunnuntaina näyttelyssä. Meiollä oli tosi tiukka tuomari ja kumpikin musta snautseri sai EH:n. Eli me siis saatiin EH. Arvostelu oli kuitenkin ihan hyvä ja tyytyväinen oon. Junnuissa kaikki meni erinomaiseen, vaikka oltiinkin vikoja eli viidensiä. Kuitenkin omasta mielestä meni hyvin. Taso vaan oli korkea.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti