perjantai 9. toukokuuta 2014

Rally-toko & Sterkkaus

En oo taas kirjotellut pitkään aikaan, vaikka tässä on tapahtunut vaikka mitä. En oo vaan jaksanut ja en oo ottanut kuviakaan, jotta se on vaan jäänyt.
Tähän alkuun, niin kuin monet luulee mulle piti tulla pentu. Olin varannutkin sen ja olin ihan innoissaan. No, pentua ei tule. Äiti päätti, ettei ole mitään järkeä ottaa pentua nyt. Oon tosi vihainen, koska luulin saavani pennun ja se oli luvannut sen, mutta perui viimehetkellä. Toisaalta yritän ymmärtää sitä. Mulla alkaa opiskelut ja rahaa tulee menemään ja eletään tiukilla. Ja tietysti mun jaksaminen. Itse uskoisin pärjääväni kahden koiran kanssa yksin, mutta äiti ei usko, jotta päädyttiin tähän.

Mutta käydäänpäs asiaan. Me oltiin Kalajoen rallytokossa tässä viikko(?) sitten vappuna. Menin iloisesti kehään, koska tisin, että Diinu osaa noi liikkeet. Meillä meni tosi hyvin kehä! Minä mokailin kaksi liikettä, mutta Diinu teki tosi hyvin ja iloisesti. Ja me saatiin se! Hyväksytty tulos! Uskomatonta! Olin ihan varma, ettei saada sitä, kun mokasin kaksi liikettä! 74/100 tuli!

Diinu sterkattiin viikko sitten. Leikkaus meni hyvin, mutta oon ollut vähän huolestunut tuon parantumistesta. Edelleen vaikuttaa hirveän kipeältä ja nukkuis koko ajan. Ei tule vastaan, kun tulen koulusta ja aristelee mahanalustaan.
Mutta kyllä tämä varmasti tästä.
Tälläkertaa teen postauksen ilman kuvia, kun en oo niitä kerennyt missään välissä ottaa. Oon ollut koko ajan vain menossa tai Diinun kanssa sisällä. Lenkillekkään ei olla päästy sterkkauksen takia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti