tiistai 16. heinäkuuta 2013

Ouluilua

Tuli sitten käytyä Oulu KV:ssa. Diinu jäi siskolle hoitoon sen ajaksi ja niillä oli vissiin mennyt tosi hyvin. Itse kisailin lauantaina mustalla käppänällä, joka oli aivan ihana! Vuoden ikänen Sani oli ensin hieman arka menemään mun kanssa, mutta kehässä se meni jo tosi hyvin. Olin ensimmäistä kertaa tyytyväinen mun suoritukseen, vaikkei sijoitusta tullutkaan.

Lauantai iltana mentiin Kertun kanssa rannalle. Otettiin paljon kuvia ja oli tosi hauskaa. Oli kiva, kun ei tarttenut yksin köllöttää teltassa. Iltakin lämpeni kivasti myöhemmin. Teltassa ois ollut muuten kiva nukkua, mutta makuupussini oli rikki ja jouduin käyttää sitä niinkö peittoa. Ja se alusta oli kylmä. Mutta siitä selvittiin.

Sunnuntaina kisasin suomenlapinkoira Tuiskulla. Se oli aivan ihana ja omasta mielestä meillä meni tosi hyvin. Sunnuntaina kävin myös ihailemassa snautsereita kehän laidalla ja aivan upeita koiria siellä oli! Vähän harmittaa, kun mun ois pitänyt olla siellä Dewilyn kanssa, mutta ei voi mitään. Pitää yrittää vain jatkaa elämää.

Mulla on nyt kauhea näyttelyinto päällä. Haluaisin heti kehäileen Diinun kanssa. En malta oottaa Kokkolan pentunäyttelyä, Jyväskylää enkä Kajaania. Haluan kehään heti. Onneksi tämän viikon sunnutnaina pääsee taas kehäilemään junnuihiin Ylivieskaan. Harmittaa, kun ei ole kyytiä lauantaille. Oisin halunnut tulla kuvaamaan snautsereita. Mutta ensvuonna sitten Kokkolaan kehäileen.
Ja kuvia viikonlopulta. Vähän sekalaista tavaraa.


Lisäksi Kertun kanssa otettuja kuvia lauantai iltana:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti