torstai 2. tammikuuta 2014

Uusi vuosi, uudet kujeet

Uskomatonta, että nyt on vuosi 2014! Tänä vuonna muutan vihdoin omilleni Diinun kanssa, aloitan opiskelut toivottavasti Helsingin media-assistentti linjalla ja tänävuonna muutetaan musta ja Pinjasta (mun tosi hyvästä ystävästä) tulee kämppiksiä! Tänävuonna on myös meiän suunniteltu Bulgarian matka jonne Pinja tulee mukaan. Myös mun kauan ootettu Viron näyttely matka on tänävuonna! Enää kuukausi siihen! Uskomatonta miten aika on mennyt näin nopeaa! TUskin maltan oottaa helmikuuta, jolloin on Viron näyttely, kesäkuuta, jolloin lähetään Bulgariaan ja elokuuta jolloin muutetaan Pinjan kanssa Keravalle ja mun koulu alkaa. Oli se sitten Helsingin media-assistentti linja luovissa, Sipoon datanomi linja taikka sitten Keravan kymppilinja. Toivottavasti johki niihin pääsen!

On niin pitkä aika siitä, kun oon viimeksi kirjoittanut, että ihan nolottaa. Nyt ois niin paljon kerrottavaa! Oltiin Diinun kanssa yhtenä päivänä rallytokossa! Meiän molempien ensimmäinen rallytoko koe ja niin ylpeä saan olla tuosta neidistä! Se teki kaikki ihan oikein! Mää vain mokailin ja mun takia lähtikin pisteitä. Ois tehnyt mieli ottaa Piksukin mukaan, mutta tulin kaverin kyyillä pois niin päädyin ilmoittamaan vain Diinun. Kyllä tuli semmonen fiilis, että tää on se meiän laji. Toki tykkään tokostakin eikä todellakaan lopeteta sitä treenaamista, mutta kyllä toi rallytoko vei vaan jalat alta!
Nyt ollaan kovasti treenattu sen mitä sisällä voi. Ulkona Diinu ei suostu tekemään mitään, kun on jo niin kylmä.

Mutta arvatkaas mitä! Mun pikku pentu ei ookkaan enää mikään pentu! Tänään mun neidillä alkoi sitten juoksut! Käytiin kävelemässäkin ja arvatkaa oliko tuo nenä maassa koko kävelymatkan? Se ei ikinä oo kulkenut nenä maassa lenkeillä. Nyt mulla onkin ongelma. Miten ihmeessä tuun pärjään snautserin kanssa kolme viikkoa, jos ja kun se ei saa kuluttaa virtaansa vapaana juosten pellolla? Mulla on vahvasti semmoinen tunne, että nää viikot ei tuu oleen helppoja, kun mennään näillä hihnalenkeillä. Piksu on kauheasti kiinnostunut Diinusta, mutta nyt kun sillä on juoksuhousut ollaan pidetty valvoessa niitä saman katon alla. Ilman juoksuhousuja ei tulisi kuuloonkaan.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti