keskiviikko 28. marraskuuta 2012

30 totuutta itsestäni

Eli niin kuin tuossa gallupissa lukikin ylivoimaisesti voitti 30 totuutta itsestäni. Tässäpä näitä sitten:

1. Minulla on oikeasti blondit hiukset.
2. Tällähetkellä ne mustat.
3. Olen 162 cm pitkä.
4. Haluaisin olla 174 cm pitkä.
5. Minulla on siniset silmät.
6. Haluaisin, että ne olisivat ruskeat tai harmaat.
7. Pukeudun yleensä mustaan.
8. Ostan vaatteeni cypershopista, backstreetiltä & emp:ltä.
9. Olen aika laiska.
10. Minulla on kolme sisarusta.


11. Parasystäväni on Liina.
12. Haluan kasvattaa pitkät hiukset, mutta mieli muuttuu aina parturin penkillä.
13. Tanssin Lattareita ja jazz-tanssia.
14. Haluaisin aloittaa seuraavaksi show-tanssin.
15. Haluaisin myös aloittaa kilpailemisen lattareissa.
16. Tulen paremmin nelijalkaisten kanssa toimeen kuin ihmisten.
17. Haluaisin tv-kuvaajaksi.
18. Myös lähihoitajaksi.
19. En ole kovin hyvä koulussa.
20. Pidän kännykkäpeleistä.



21. Minulla on rustokoru.
22. Haluaisin kaksi tatuointia ja lävistyksen.
23. Pidän laulamisesta.
24. Ja soitan kotona kitaraa.
25. Lempilukuaineeni on äidinkieli.
26. Tykkään Saksan kielestä.
27. Haluaisin lähteä Saksaan opiskelemaan.
28. Haluaisin myös asua Saksassa.
29. Mulla on aika huono itsetunto.
30. Jalkani koko on 40-41.





Äskettäin.


                                                                                            Nyt.







 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti